6 april

Idag var det fina vädret tillbaka :) men inte utnyttjade
jag det..? jag låg inne och tyckte faktiskt rätt synd om
mig själv . Hade ont i huvudet och i magen "/ . det är
riktigt surt om ni frågar mig. Klockan 13 gick mamma
och jag ut och gick runt slingan . Jag valde en lång
runda i hopp om att allt som gjorde ont skulle sluta
göra ont . Men tyvärr... så det blev tyvärr de där jävla
tabletterna och en värmekudde, toppen! Sen somnade
jag, ännu mera toppen! nu kommer jag ha jätte svårt
att sova ikväll ! oheej vad jag gnäller :P

så viss jag har förstått är det de nya avsnitten ikväll?
om det är det, ska jag absolut sitta framför tv:n, :D !

Kommentarer
Postat av: Ida

var det ett nytt avsnitt :O ? nu missade jag ju det för jag trodde det var gamla ! VAD HÄNDE ??? saknar dig <3

2009-04-08 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0