9 april


Nu är dem äntligen hemma ! fyfan va underbart det var och träffa dem :D !

Idag har jag tillbringat dagen i en bil, till Göteborg och hem igen :)
men det gjorde ingenting eftersom jag äntligen fick träffa Lina &
Jimmi eter att inte ha sett dem på 3 månader :) . Oh va kul det var :D!
annars vet jag inte hur mycket mer jag har och berätta..?
jofan, Chippen kom jue nu . Pappas kompis från Sthlm . han är
cool tycker jag ;D . sen har han en jätte gullig liten hund .
riktig liten tuffing ;) men nu är han lite trött efter allt springande
så då satte jag mig här och skrev lite :P . nu ska jag snart gå och
lägga mig, är jätte trött . Man ville ju inte sova i bilen när man hade
så mkt och prata om med Lina :) . jaa, det är verkligen skönt att de
är hemma igen . nu kommer jag gå med ett leende på läpparna ett
bra tag framöver :D

men a6 igår dåe :) träffade ju Lina Arias, härlig tjej måste jag säga ! :)
handlade faktiskt inte så mycket . Blev lite smink och glass :P kunde
inte hålla mig ifrån den . Men har funderat ut mycket som jag kan önska
mig i konfirmationspresent iaf . ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är lina ifrån götet då? (;

2009-04-15 @ 16:40:12
Postat av: janinaaa

v roligt för digatt dme tbx nu! du som hasaknat dom så himla mkt :D <3

2009-04-19 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0