21 augusti

ska börja med att gratta en viss Bella som fyller år idag !
grattis snygging, hoppas dagen var underbart perfekt :D <3

annars vill jag bara säga att jag egentligen inte orkar blogga,
men gör det ändå . Känns inte kul utan bilder och sånt . Men
det kommer ju när mobil/kamera kommer. Om sådär tio år
och fem månader :) nu ska jag lägga mig i soffan och käka
godis och läsa VeckoRevyn och sen blir det 90210 och efter
det One Tree Hill . Justdet, sen får vi gäster ikväll med, något
jag inte tycker ska bli jättekul eftersom jag hade hoppats på
en lugn fredagskväll . menmen , så går det . ha det bra, åpuss<3

Kommentarer
Postat av: izabella

TACK ELIN :D :* <3

2009-08-21 @ 17:15:06
URL: http://izzabellak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har de nya avsnitten av one tree hill börjat ? :O

2009-08-24 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0