31 mars

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA GRANNE ÅR :D
GRATTIS JANNIS, PUSS PÅ DIG "SYSTER" <33

min dag i övrigt var kanon, riktigt bra var det !
hade mycket och göra idag och det var roligt,
vid lunch gick jag och Frida och tog en pizza,
tack så mkt tjejen, du är verkligen toppen :D
det var jätte trevligt, och vi ska försöka käka
tillsammans resten av veckan med :)
I bussen hem satt jag och pratade med Julia,
vi har endel gemensamt faktiskt insåg jag :)
Otroligt söt tjej alltså, så snäll med ! Och nu
sitter jag i Ram och har precis ätit . Om en
timme ska jag med på mammas mode-
visning och det :) ringer och messar ickis
så hon kan komma, menmen :P mobilen
ligger nog inte där hon är, så mkt har jag
förstått xD ha det bäst!<3

Föresten, igår var jag med Ickis också xD
Vi var ute och gick i det underbara vädret,
fyfan va roligt de var . xD fasen längesen
jag skrattade så jäkla mkt . haha ,
tack du är bäst (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0