13 mars

Idag var det en rolig dag :D 
vi kommenterar inte morgondagen utan fokuserar mer på idrotten,
då alla aggritioner alla i vår klass bär på fick komma ut !
boxning på idrotten, glad att jag fick Jonathan för då kunde jag
slå hur jävla hårt jag ville, han är ju kille (: tyvärr vågade inte han
slå lika hårt, jag kanske annars skulle behöva lite smällar? ;)
Jag var helt slut efter det, xD . Sen åt jag lunch med tjejerna
och sedan satte jag mig i biblioteket för och plugga det sista
innan hemkunskapsprovet, fick även sällskap av Jesper &
David men de blev utslängda för de hade en glass som de
mumsade på, någonting man inte får ha i vårt bibliotek :)
Sen kom Stina, därefter Hanna & Julia, det var trevligt !
Vi diskuterade vad vi inte förstod av pluggandet inför provet
men också vad vi förstod, vi tog med andra ord stor hjälp av
varandra :D Eddie och Timmy kom sen med, berättade lite
om vad man skulle kunna på provet, De hade full-koll eftersom
det gjort samma prov några månader tidigare (:
provet gick bra, hoppas jag . Man fick inte precis ro, killarna
larvade sig endel . Sen fick vi gå och därmed var skoldagen
över . Efter att jag fått med mig böckerna jag behövde för
helgens pluggande gick jag till Eddies skåp och väntade
in honom, det gäller ju och prata med honom nu när han
ska åka iväg och man inte får träffa honom på fyra veckor :/
Så vi gick ut till bussarna sen sa vi hej då eftersom mamma
& pappa väntade i bilen på mig . Efter att ha hälsat på mina
två bröder och stängt dörren gasade pappa iväg mot Skövde.
En av bröderna skulle ju spela match där imorgon (Y)
Vägen dit är inte så intressant och berätta om, mamma
och jag satt och småviskade emellan fram&baksätet om
saker som hänt under dagen ;) Sen fick man ju även ett
sms från Hanna om att hon ändrat sig och att även hon
skulle följa med sin bror till Skövde och kolla! Då blev jag
skit glad (: visserligen är ju lilla söta Linus med, men en
i sin egen ålder är alltid kul det med (:

Hotellrummen i sig var väl inte något speciellt, men hotellet
var faktiskt fint . Det fanns allt i stort sätt :) Eftersom att vi var
väldigt många familjer som skulle ha gemenskap under
kvällen på samma hotell blev det kaos vid maten xD
så jag hamnade tyvärr lite långt ifrån Hanna :S ..
Men satt bredvid pappa & även alla andra pappor .
asså, pappor när de kommer igång xD jäääklar vilken
humor . Försökte hålla mig för skratt och låssades att
inte förstå alla deras skämt, men det var svårt för jag
skrattar fortfarande åt det :P Sen gick Hanna & jag upp
till vårt rum och snackade, baaara skitsnack :D haha!
nemen det var jätte trevligt, det är inte ofta man får en
egen pratstund med någon tjej i klassen eftersom vi
oftas för samtals tillsammans ! Inte för att vi ville snacka
om någon vi brukar prata med av tjejerna i klassen,
så menar jag inte ! Utan mera att samtalsämnerna kan
skifta, jaaja.. ni förstår att jag inte menar illa iaf xD ..
Sen blev vi trötta och bestämde oss för och sova istället (:
TACK HANNA :D D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hannnas lillebror?

och vad heter hanna i efternamn?<333

2009-03-23 @ 17:34:04
Postat av: Anonym

vad heter hannnas lillebror?

och vad heter hanna i efternamn?<333

2009-03-23 @ 17:34:37
Postat av: Anonym

vad heter hannnas lillebror?

och vad heter hanna i efternamn?<333

2009-03-27 @ 07:33:36
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "A cake to my brother" och säg vad du tycker att jag ska köpa till min brorsa i födelsedags present!? :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-27 @ 07:34:23
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "A cake to my brother" och säg vad du tycker att jag ska köpa till min brorsa i födelsedags present!? :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-31 @ 21:08:06
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0