Tarzan

Jag måste skriva ett kvällsinlägg med :D
för idag när mamma kom hem kom hon in i mitt rum när jag satt och skrev, & sen
la hon en CD skiva i min CD.. jag trodde ju att hon skulle kolla någonting till sin
 gympa typ.. Men sen flinade hon som in i helvete, och då hade Siw gett henne
Tarzan-skivan :D musikalen som jag var på i februari (: jag blev så jäkla glad xD
nuu har jag lyssnat på den fyra gånger sen mamma satte på den första gången :)
och nu bränner jag den åt Ickis med, så hon kan få den imorgon , ;D
den är så underbar, man bara lyssnar & lyssnar .
Tyvärr gick ingen av låtarna att överföra till min I-pod ,
antar att den gått sönder under de gånger jag (av godhet) lånat ut den till
min äldste bror, men jaa.. tydligen kan han inte hantera sånna saker (:
men pappa & jag ska försöka ladda in dem ikväll när han kommer hem
från Tihas hockeyträning (Y)

Carro är hemma igen, :D !! min söta, underbara, glada, goa & älskade Carro!
fyfasen vad glad jag är nu, har ju så sjukt mkt och berätta för henne med :) <3

Imorgon är det skola, ingen konfa va..?
Hoppas inte det, jag ska plugga ju så
jag får åka till Braås senare på kvällen :D
sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0