18 maj

Vår lärare åkte hem idag . Så då blev det inställda lektioner och därmed
tre och en halv timmes rast , haha ! Då stack typ halva klassen ner till
Ida och kollade på youtube och lite tv , det var trevligt :) men jag gick upp
till skolan ganska snabbt, jag var hungrig . Nu sitter jag här hemma,
vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom vi bara har en engelskaläxa .
Hade tänkt ut och springa men jag kände när jag gick från bussen att
mina ben inte orkade det idag :) får bli en annan dag denna veckan !

Fick beröm för min blogg idag, då blev jag riktigt glad :) Ni får ursäkta att
den inte har ngn speciell design just nu . Jag ska fixa det när jag kommer
på något snyggt, och när jag lär mig hur man gör ;) haha . Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte börja med outfitar ?: )

2009-05-20 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0