Konfirmationen :)

Konfirmationen idag gick jättebra, jag var supernöjd
och det tror jag fler än jag var :) tårar blev det ju endel.
Även om man kommer träffa allihopa i skolan på
måndag är det något speciellt med gruppen tycker
jag . Men i kyrkan var det jättefint, ni som inte var där
missade något :) bilder kommer senare, är inte så
snabb när det gäller sånt ;)

Hemma sen hade vi jättetrevligt, verkligen superkul .
Alla kusiner var inte där, men det gjorde inte så mkt .
jag fick otroligt fina presenter med !
- En spegel
- Två halsband
- Två armband
- Pengar
- En bok
- Presentkort
kanske inte har räknat upp allt, men jag blev i alla fall
jätteglad för allting ! :) tack så mkt för att ni gjorde denna
dagen minnesfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0