15 oktober

Nu sitter jag i datasalen och har jobbat röven av mig bara för att jag inte har kommit på vad jag
ska skriva om när vi ska skriva vår faktauppsats. Så sätter sig Julia på datorn bredvid, "men kanske
tidningar Elin..?" JA! Julia är så himla smart och bra. Undra hur det hade blivit utan hennes kommentar
där. Sen har jag googlat och letat fakta, men hittar inte speciellt mycket. Men jag ska leta mera hemma
tror jag. Nu var allt jag behövde en liten paus, att då till exempel blogga. Jag tror inte att jag hinner
skriva i eftermiddag för jag ska göra färdigt praoinlämningen och sen fick vi en fysikläxa idag med.
Så det blir att göra det innan jag åker till Braås för att träna småtjejerna och prata med Linnea mellan hoppvarven, haha. Men idag är jag trött som en get, och jag tycker att jag sov rätt många timmar i
natt, men tydligen inte. Sen har jag bara druckit två glas vatten idag med, det är absolut för lite. Ikväll
när jag kommer hem från Braås ska jag förresten ha ännu en TV-kväll. Fast ikväll blir det "Mammas
pojkar" och sen "Inlåst", haha. Igårkväll avbröt jag min TV-kväll, tröttnade mitt i "Bonde söker fru" ,
så då gick jag ner i köket och pratade med mamma och Mathias istället. Mathias skulle läsa läxorna
men fick aldrig riktigt chansen till det eftersom jag babblade hela tiden. Tro mig, han var riktigt arg
på mig efter det. Aja, ni bryr er säkert inte men jag kände för att skriva det! Oj, nu har jag skrivit
mycket och jag kanske borde återgå till mitt arbete om tidningar. Har ni tips eller synpunkter på
något jag kan ha med i min faktauppsats om tidningar så skulle jag bli tacksam om ni skrev ner
dem i en kommentar. Puss och kram på er

Svar till Mongo : "Självklart malin, nu räknar jag med dig ;)"


Kommentarer
Postat av: Mongo

du kan alltid räkna med mig ;D

2009-10-15 @ 14:30:08
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson
Postat av: Anonym

vem är mattias?

vad pratade ni om då? ;)

hur kommmer det sig att det skiljer så många år mellan dig och din lilla lilleboro som du hade kort på en gång, är din föräldrar skilda?

(bara undrar)

hihi

2009-10-15 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0