godnatt .

sitter och lyssnar på låtar från Melodifestivalen 2009 . Har fått in 21 röster till på Carro.
Det är bra men det behövs mer  (sms:a 086 till 72470) . Nu ska jag snart gå och lägga
mig hade jag tänkt. Men först ska jag byta några ord med Fidde i telefonen, så lär ju bli
uppe ett tag till. Men ni får sova gott allesammans, så hörs vi imorgon. puss godnatt ♥


hittade även den här bilden . Från Karl-Oskar tävlinegn den 13 april -08 .
Så den har ju funnits ett tag kan man ju säga. Men den är cool, elr hur?

Det är alltså under tiden då jag tränade gymnasik.
det är jag, Linnea, Jossan, Elin, Erika, Elin och Ann.
Sen där nere är det Johanna (ledare) Ellen och Annie (ledare) .
Vilket team vi var, detta var ju även under vår bästa period :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0