min kväll :*

Nu ska jag snart bege mig tillbaka till min bok och
fortsätta läsa. Men måste ha lite paus så då satte jag
mig vid datorn och passar på att göra ett inlägg eftersom
jag ändå inte kommer in på Facebook för tillfället. Klockan
typ 20.25 ska jag se Mammas pojkar, har redan sett det
första fram till pausen så jag börjar kolla då istället, efter
det ska jag se Inlåst som jag i övrigt såg första programmet
av idag. Oh, vilka snygga killar det var med, haha. Men det
var faktiskt riktigt bra/intressant med, det ska ni veta. Vet
inte riktigt vad jag ska göra i helgen, Ann frågade om jag
ville följa med till Braås på fredag men vet inte riktigt än.
Och sen har jag inte pratat med mamma heller. Nu ska jag
avsluta min meningslösa konversation med Kasper på msn
och sen ska jag tillbaka till tv-rummet. Blir inga fler inlägg
ikväll. Så ni får ta och sova riktigt gott med, åpuss <3


detta kallar jag att bjuda på sig själv, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0