10 september

Om sju minuter ska jag stå nere vid Wärdshuset då min
skjuts mot Braås anländer. Det passar verkligen inte med
träning idag. Har biologiprov och engelska tills imorgon,
och sen måste jag plocka iordning på mitt rum med för
Jesper och David skulle visst komma till mig imorgon. De
bjöd in sig själva när mamma sa att det var tacos, haha.
Idag hade jag något damp så jag ringde folk, vet inte varför
men jag kände bara för att prata med folk, haha. Hoppas
ni inte tog illa upp? Detta kan nog bli sista inlägget för kvällen!

Till min Mongosyster : "Bra jobbat, hoppas du inte gjorde det
för min skull bara? ;) jag vill veta mer om tatueringen, Turkiet
och ALLT! så när kan vi träffas nästa gång? saknar dig! <3 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0