22 september

"Känslan av ensamhet blir lättare att hantera
om man delar den med varandra"

Idag fyller Jesper 15 år, grattis killen och hoppas du hade
en grym dag! Han är en av de snällaste killarna jag känner
fresten, :) . Annars var min dag inte på topp, i alla fall inte
i böjan. Blev något i stil med utskäld på matten bara för att
min diagnos inte var som min lärare tyckte eftersom jag
minst skulle ha VG, blabla. Jag orkar inte riktigt satsa på
matte. Just nu känns det som att jag i vissa ämnen kämpar
för att nå G. Så just nu gör skolan mig galen, och det finns
vissa brister som inte lättar upp stämningen under min skol-
dag heller. Aja, orka prata om sånt man inte orkar lägga tid
på. Otto räddade i alla fall min dag vid melliset, han lånade
ut tio kronor till mig, haha. Så det var skitschyst tycker jag.
Nu ska jag plugga lite inför musikprovet imorgon, där jag
fresten ändå bara kan få G med tanke på att jag inte varit
jätteuppmärksam på lektionerna, förklarar det något om jag
säger att jag sitter bredvid Jesper? Jo, jag tänkte väl det.
Så nu måste jag dra, blir inga fler inlägg idag. Fick något
i stil med dataförbud av mamma nyss, vet inte varför. Jag
tycker inte att jag sitter mer än vanligt. Orka rent ut sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0