27 september

"Det är inte solsken jämt, men alla moln är heller inte grå"

Jag älskar ordspråket över, den är så underbar! Idag har
jag varit i Gällstad då som sagt med mamma och Lina :)
jag handlade typ ingenting, det fanns nästan ingenting som
föll mig i smaken riktigt. Men det var en trevlig dag ändå !


jag tänkte köpa denna SVEA-tröjan. Men sen gjorde jag
inte det. Det kändes inte som min färg, har jag fel eller?


det där var riktigt gott, fast jag kan inte äta upp allt
när det är sånt där. Vet inte varför, haha. Lägg märke
till chokladbollen som väntar där bakom. MUMS :D


Bilden är kanske inte så tydlig. Men köpte i alla fall
dessa smyckerna med. Ett halsband och två armband!

Men nu ska jag sätta mig i bastun och sen sova, vi har
prao imorgon så det gäller att vara utvilad. Men nu fick
jag huvudvärk, det kändes inte bra. Men det går över
snart hoppas jag. Men vi hörs imorgon allihopa, åpuss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du praoa?

2009-09-27 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0