28 september

"Vi måste få vara lite knäppa, utan att ha dåligt samevte"

Idag inleder jag min prao på Cafeét i Kommunhuset.
Frida var där förra året och hon verkade tycka att det
var ett bra ställe, så man får ju hoppas på det bästa.
Eftersom jag inte har fixat någon matlåda eller liknande
så får det bli lunch med mamma idag. Sen ikväll ska
jag ju på HV - MODO med mamma, Mathias och Jimmi!
Båda de lag som hittills vunnit över Djurgården, haha.
Så i eftermiddag/kväll blir det nog inget inlägg. åpuss<3

Måste bara säga att i helgen fick jag nog ett av de
gulligaste sms:en jag fått på länge. Ickis, du vet ju
vilket jag pratar om, haha. I alla fall var det gulligt :)

Kommentarer
Postat av: sara

vem är jimmie?

jag tycker faktiskt att du borde svara på kommentar mer

men din blogg är jätte bra

2009-09-28 @ 13:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0