7 september

En riktig rolig dag måste jag erkänna. Lektionerna var
till och med roliga. Särskilt engelskan, likaså SO:n var
intressant tycker i alla fall jag. Nu sitter jag här med
ickis, vi ska plugga lite matte med mera. Vi snackar
norska och skånska i en fin blandning, hur det låter får
ni aldrig veta, haha. nu får ni ha en fin dag, ha det bra!

måste bara visa lappen någon hade skrivit, vi hittade den på golvet

i mattesalen och jag tycker den är värd att visa upp. Humorn är ju på

grymt hög nivå, haha. "Dask me" alltså typ "Daska mig" grymt stört ;)


Kommentarer
Postat av: Lindström. ((:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!XD



jag var mä och skrev den! XD GAHAHAHAHAHA!XD



Fan va kul att ni hittade den. XD <3

2009-09-07 @ 21:12:57
Postat av: izabella

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH :D



håller med lindström! :P



HAHAHAHA, ''hans gäng'' gjorde en sån & satte på min rygg :P och jag hade den heeeela dagen på min rumpa, lite småkul faktiskt :P HAHA! <3

2009-09-08 @ 16:12:49
URL: http://izzabellak.blogg.se/
Postat av: Liiz

hahaha jo de där känner ja igen xD haha

2009-09-08 @ 18:37:00
URL: http://liizhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0