9 september

"Sann kärlek liknar cirkeln och cirekln, den har inget slut"

När jag läser datumet ovan har jag en känsla av att det är
något speciellt just idag, men kan inte komma på vad. Men
min dag har varit bra, jag var slö men det rättade till sig rätt
snabbt när jag väl kom till skolan. Tack vare det underbara
vädret kunde vi till och med sitta ute vid väggen på lunchra-
sten, haha. Det var riktigt skönt, kändes nästan som våren
och att skolan snart var slut. Nej, så får vi inte tänka! Det är
ju nu det har börjat på riktigt. För jag har ju faktiskt två prov
denna veckan, ett nästa vecka, sedan typ fyra stycken vecka
39. Självklart kan vi inte ha fyra prov, men lärarna lär ju ändra
det så vi får ett till veckan innan. Eller något sånt. Nu väntar
jag på att pappa ska komma hem, så vi kan börja bygga ihop
mina byråer, haha. Men tills dess ska jag plugga biologi. Om
ni undrar så gick mitt tyskaprov idag riktigt bra, vet inte vart
jag fick mitt lugn och säkerhet ifrån, det bara var där i exakt
rätt sekund. Idol ikväll med, det får vi inte missa. Är det någon
som vet vilka dagar Andra Avenyn går? På tal om Andra Avenyn
blev jag lite besviken igår, säg något i avsnittet som var positivt
liksom? Hoppas inte det fortsätter såhär, lite ungdomar in i bild
tack! Nehe, om man skulle ta och avsluta detta långa inlägg nu.


haha. ännu idag bjuder vi på en dålig bild,
men ni får stå ut med det tycker jag faktiskt ;)
Kofta - BIKBOK
Jenasleggings - VILA
Svart linne - JC


SVAR TILL ANONYM : "Du räknade upp helt rätt tjejer och jag har koll
på vissa som kommer, men inte alla. Tror det var lite Nässjöfolk och så,
det pratade i alla fall Frida om. Mer än så vet jag inte, tack anonym ;)"

Ha en riktigt kanonkväll nu hörrni . åpuss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, är ni många?

jag verkligen äskar din blogg

2009-09-09 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0