Blir ett inlägg till :)

Tränade som sagt mina och Linneas tjejer i gymnastik nu ikväll.
Så satte vi oss ner för att vila lite efter hårdträningen, haha. Sen
säger Isabella: "Jag ska köpa fiskar, och jag ska ha dem i koppel"
jag börjar asgarva för man kan ju inte ha fiskar i koppel, det fattar
väl till och med en åttaåring? Isabella fortsätter: "Jag ska fylla hela
mitt hus med vatten, sen ska vi simma där och jag håller i kopplet"
Jag börjar skratta ännu mer och till slut lyckas jag fråga hur hon
ska kunna andas bland allt vatten. Isabella blir tyst en lång stund
och sen säger hon: "Men jag kan låna pappas cyklop, om jag får"
haha, ni kanske inte tycker det är så himla roligt. Men denna tjejen
är nog en av de goaste jag vet. Hennes mun går hela tiden och den
ger mig så mycket skratt. Hon har en fantasi som ingen annan åtta-
åring har. Sen har hon tappat sina framtänder med, och det syns
starkt när hon ler. Och ler gör hon jämt, hon är så grymt go, haha.

Nu ska jag snart hem och lägga min mobil på laddning och läsa lite
biologi. Det ska bli "trevligt". Igårnatt sov jag fresten 9 och en halv
timme! Jesper sov typ 6 timmar och han var lika trött som jag var,
då känns allt så orättvist! Så jag kan ju vara vaken halva natten och
plugga. Det kvittar väl om jag sover mycket eller lite? haha, jag vet
att jag har fel. Men det är inget matteprov som ska göras, så därför
kan jag nog stanna uppe ett tag. Ursäkta att jag har börjat skriva så
långa inlägg på senare tid, det är inte meningen utan det bara blir så.
Nu ska jag avsluta så ni inte somnar när ni läser. Ha det bra nu, åpuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0