godnatt hörrni !

Min vän Jesper och jag greps nyss av panik. Ingen av
oss hade gjort svenskaläxan och båda hade tagit lite
för givet att den andre hade gjort den, haha. Så just
nu har vi bara lite problem. Och problemet dubbleras
då vi har en grym men ändå sträng lärare, heja! Och
jag som har sagt till mig själv hela dagen att göra den.
Men det finns ju alltid något som är roligare än att göra
en jobbig läxa. Tex msn, eller bilddagboken, facebook
eller varför inte bloggen? haha. Men så man bäddar
får man ligga. Grattis Elin, bara till att sätta igång .


Såhär glad var jag innan Jesper sms:ade mig, haha.
godnatt med er, sov gott och tänk inte på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0