nattinatti!

imorgon blir det till att åka till skolan. Det känns väl helt okej.
Inga speciellt jobbiga lektioner, träslöjd och jag hoppas inte att
en viss herr lärare snokar på mina sms igen, haha. Speciellt inte
nu när de blir allt mer privata. Där fick ni något att fundera på
va, haha. Får se om jag berättar imorgon, eller om en vecka,
eller kanske aldrig? Jorå, någon gång ska jag allt avslöja vad
jag har i kikarn. Men tills dess är munnen stäng. Gåturen med
min granne var underbar, den behövdes för jag behövde prata
med någon. Och hon hade ju också endel att berätta, jaja, hon
är i alla fall världens bästa granne! godnatt med er nu, åpuss<3


på tal om skolan. Ursäkta min dåliga humor
men jag kunde bara inte låta bli, hahaha .

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din granne?

2009-09-22 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0