önskad onsdagskväll?

just nu sitter jag och pluggar biologi för fulla muggar.
och jag tänker inte sluta förrän klockan 21.00 ikväll,
för då börjar Idol. Men det är bara att köra på, jag har
ju i stort sätt inget val. Men det finns nog inte så många
skönare känslor att att göra ett prov när man verkligen
känner att man kan allt och lite till, håller ni med mig ?
men nej, onsdagkvällen kunde sett mycket bättre ut .
varför inte ha några läxor och därför sova lite när man
kommer hem på eftermiddagen, och sen glo på TV och
kanske bara göra ingenting. Det gillar vi, eller hur? (Y) .
Menmen, borde kanske återgå till sysselsättningen, heja!

Kommentarer
Postat av: MALIN - mongosyster

Din syster har börjat uppdatera för fullt. ;D

Det du väntat på hjärtat.

2009-09-10 @ 15:33:23
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0