upp & ner .

det som är bra i mitt liv just nu :
att vädret är så himla underbart. nu är snart sommaren här , yeah.

att jag ska kolla på gymnastiktävling imorgon. jajjamensan, imorgon ska jag in till
Vetlanda och kika på DM med Ann och Janina. En heldag med gymnastik, det älskar jag.

att jag kan åka moped igen. det är en sån himla frihet att åka typ vart man man nästan
när man vill. haha. i alla fall, jag älskar min moped mest. efter min dator .. samt mobil ..

att jag och min moster ska till sthlm nästa helg. japp, om en vecka bär det av. vi åker
huvudsakligen dit för att se musikalen Grease. det blir säkert en del annat med, jag längtar !

att min buss är full av idioter som är fulla av humor. ja , det är helt galet. åk med en
eftermiddag i min buss, så förstår ni. det går inte att sluta skratta. då är det bra att åka länge.

att jag är vig. det har jag i ju för sig alltid varit. fast, jag kom inte på det förrän idag, haha.

att jag och hanna ska till Gotland i sommar. tro mig, vi taggar stenhårt. fan va kul !


det som är dåligt i mitt liv just nu:
.. att jag inte kan se hanna den 23:e. hanna ska vara med i en talangtävling då, men jag är
ju i stockholm då. jag hade verkligen velat se det. tyvärr är jag inte klonad .. eller, det är väl en
jävla tur det. haha.

.. att mamma och pappas dator är sönder. jag hade ALLA mina bilder på den. jag som hade
stora planer på att skriva ut massa fina bilder. linda har ju lärt mig hur man gör nu, haha.


that´s it. tur att de bra sakerna även denna gång övervägde de dåliga.
nu ska jag ut i kvällssolen och utveckla punkt 3 på de bra sakerna. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0