idag är det ett år sen....

....som mats dog. förstår ni det? ett år sen? det gör inte jag.



denna låten spelades under mats minnesstund i skolan. jag vill att ni spelar den när ni läser.
så att ni verkligen föstår känslan, smärtan och tankarna.

Det är fortfarande svårt att förstå att det har hänt. Det är svårt att förstå att en 15årig kille
förlorade sitt liv på denna dagen för ett år sen. Det är svårt att förstå att en mamma, en pappa
och en lillebror förlorade en familjemedlem denna dagen. En son och en bror. De förlorade
någon som de älskade högt, någon som de skulle dela sina liv med. 9B förlorade en klasskompis.
Jag förlorade en glad, positiv och fin kille som jag skulle dela resten av nian med. Varför?

Jag hatar att det hände. Jag hatar att han är borta. Jag hatar att hans familj får stå ut med detta.
Jag hatar att han inte fick de liv som han förtjänade. Jag hatar att livet är så jävla orättvist.

Jag vet att Mats hör och ser oss när vi vill att han ska göra det. Jag vet det. Jag tänker på dig

Kommentarer
Postat av: BELLA K !

det är hemskt !

och att bara lyssna på låten gör så att jag får tårar i ögonen... <3

2010-08-24 @ 18:01:02
URL: http://izabellakarupovicc.blogg.se/
Postat av: Lizzie.

att lyssna på låten och samtidigt läsa.. jag sitte roch gråter :(

r.i.p mats <3

2010-08-24 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0