all I need is you.

Hejsan allihopa. ♥
Ikväll har jag jobbat hela kvällen, men det var riktigt roligt. Däremot är jag vääääldigt trött just nu.
Jag riktigt längtar tills jag kan krypa ner under täcket och somna på direkten, något som jag lär göra!

Imorgon blir det att sova länge, för att sen ta ett litet morgonbad. (Tanken med morgonbadet är att
det kanske får mig att kliva upp ur sängen?!) På kvällen blir det fest med bland annat Gry & Anny.
Vi får se om ännu fler snygga ansikten dyker upp sida vid sida med oss. Oavsett hur det blir, så vet
jag att morgondagen kommer bli PERFEKT!


Idag stannade Linda mig i korridoren för att visa några bilder på sin nya mobil. Var det bilderna
eller mobilen du ville visa Linda? Haha. Nedå, nu ska jag inte vara sån. Bilden är tagen i somras,
när vi var hos Henke en kväll. Måste däremot tillägga att jag idiotsaknar sommaren. FYFAN!


Kommentarer
Postat av: linneaström'

sötnosar!

måste säga att jag saknar sommaren ngt galet & den kvällen var en redi höjdare. ni är guld värda! <3

2010-12-14 @ 16:03:08
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0