idag är jag stark.

Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat. Det är mycket nu, och då är bloggen inte det jag sätter
i första hand. Jag tänkte till och med slå mig ned för att plugga lite inför ett geografiläxförhör imorgon.
Fast först tänkte jag kolla på Robinson, äta chips, duscha, basta och ringa några samtal...hihi. Busigt! 

Jag måste också tacka för alla sjukt underbara, gulliga och stöttande kommentarer angående mitt
inlägg "det enda jag bad om var en ny chans". Ni anar inte hur glad jag blev när jag läste dem, och jag
fällde även en och annan tår. Det största tacket ska min farmor ha. Hon ställer alltid upp och ger
mig nytt självförtroende med sina omtänksamma ord när allt är som värst. En finare farmor får man
leta efter, det kan jag lova er! Som sagt, tack för de kommentarerna. De betyder mycket. ♥


Bilden är från idol i Göteborg. Erkänn jag ser lite sådär laaaagom nöjd ut? ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

du är alltid stark elin.

gullig farmor, läser hon din blogg?

2010-12-09 @ 21:44:50
Postat av: armin t

lite smått avundsjuk på dig för att du har sett idol live ;)

2010-12-11 @ 04:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0