Mitt 2010.


Januari 2010 - jag skaffade glasögon. hur använda de blivit är en annan femma..



Januari 2010 - Vi firade Stinas 16årsdag på relaxen med mat, snack och mys. ♥



Februari - Withaladisco, jag & Bella på bild. ♥



Februari - Pulka med klassen, riktigt underhållande!



Februari - En heldag i pulkabacken med Stina, Hanna & Ickis. MYS ♥



Februari - Tjejkväll hemma hos Sofia.



Mars - Lite småpartaj hemma hos mig. Sjukt rolig kväll!



Mars - Myskväll med Linnea & Becca. ♥



April - Förfest med Linnea, Sara, Becca & Kajsa innan Maja&Ronjas fest.



April - Valborgsfest. Jag & Rosanna på bilden innan vi drog iväg.



Maj - Spexfoto med klassen.



Maj - Berlin med tyskaklassen. Bästa resan jag gjort i mitt liv, oförglömligt. ♥


Maj - Resa till Kolmården med familjen. ♥



Juni - Lite sommarstek längs väggen i plugget.



Juni - Skolavslutning. Den kvällen var riiiiktigt bra. ♥



Juni - Fotbollsskolan.



Juni - Innan Oskar fest. Jag, Becca & Linda. ♥



Juni - Kväll hos Oskar. Albin & Oskar på bild.



Juni - Lugn midsommarafton pga jobb hela helgen mellan 10-18. Puss på det!



Juni - En rätt galen fest i Korsberga!



Juli - Stugan på Öland över helgen med familjen. ♥



Juli - Firade Majas 18årsdag.



Juli - Öland med Jennika, Janina, Ann & Maja. + Emelie ibland. ;)



Juli - Påväg till Olsmässan, lite sådär lagom glad!



Juli - Pastasallad med Sara. Mysigt. ♥



Juli/Augusti - Gotland med Hannas familj. 10 oförglömliga dagar! ♥


Augusti - Eksjö stadsfest med bland annat Sara. Riiiiiktigt rolig kväll! ♥


September - Aspö med klassen. Sara, Gry & Anny på bild. Sjukt bra dag!



September - Mario Kart tunering hemma hos Sara med Löken & Branne!


September - Förfest innan Insparken. Rolig kväll.. till en början..



September - Skolfoto. Fina flickor det där. ♥


September - Shopping med tjejerna i Jönköping. Anny, Gry & jag på bild.



Oktober - Kräftskiva, den kvällen, den kvällen..



November - Mysig kväll hemma hos Stina med Ickis & Hanna. ♥


November - Förfest innan hotellet. Sebbe, jag, Branne, Gry, Ogge & Malmlöf!




December - Idol i Göteborg med Sara. ♥



December - Julferre hos Gry med maaaassa trevligt folk!



December - Förfest innan hotellet 17/12. Jag & Anna. ♥



December - Förfest innan snödiscot!



JUST NU - ungefär 9 timmar kvar på 2010. Chillar med Gry, och hon skrattar som aldrig förr. Tjockis!

Hoppas ni uppskattade min ansträngning, det var jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0