Mot Stockholm.

Tjatja!
Just nu sitter jag i bilen påväg till Stockholm. Jag ska fira jul med pappas släkt hade jag tänkt. Jag
hinner tyvärr inte träffa gamla kompisar med mera eftersom jag ska vidare mot Gävle där brorsan
ska spela hockeycup. Där ska mellandagarna tillbringas med bland annat Hanna och hennes familj.
Bo på hotell med, shiiiiiit va gött. Nu sks jag kolla vidare på filmen, vi hörs. Pusssss ♥


Bild på mig & världens bästa Gry. Btw, vad tycker ni om min nya hårfärg? Lite annorlunda...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ditt hårfärg är jättefint passar dig jättebra.Vilken färg och märke använder du ?

Ha en bra dag

2010-12-25 @ 12:06:04
URL: http://birartibir.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar inte hårfärgen :(

2010-12-25 @ 13:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0