om idag ändå var igår.

3 nätter till, sen är det julafton. Hur hamnade vi här?
Jag vill bara säga att jag genomgått en stor förändring utseendemässigt denna kväll. Jag får se
om det dyker upp någon bild eller inte. Min uppdatering är ju inte precis känd för att vara den bästa,
där inte mina löften heller...Imorgon är det sista dagen i skolan, götttt!

Imorgonkväll är det Snödisco. För Njudungsgymnasiet, men jag har fattat det som att det kommer
folk från andra skolor med, och 95or med kanske? Det återstår att se. Med en hundring smiter jag
in fint i alla fall. Förfest fixad, det blir "vanliga" folket + några till. Rätt nice om ni frågar mig!

Nehe, det är om man skulle ta och dra sig mot sängen. Jag kanske till och med ska läsa lite i boken
som jag köpte enbart för att helt enkelt börja läsa lite mer på fritiden? Ohyes, det låter bra. Tills vi
hörs igen (när nu det kan tänkas bli) får ni ha det så bra. Sova gott, äta gott med mera. Pusshej ♥


söt bild på anny & mig. host host. ooojjj vad vi bjuder, men lite söta är vi faktiskt. hihihi!


Kommentarer
Postat av: anny

den BJUDER vi på för att vi är så snäll babe! :D

min lilla browniee! ;)

2010-12-22 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0