sötttttt.

Vilken vecka detta blev!
Jag har haft helt fullt upp i skolan, vilket kanske var på tiden. Haha. (Plugg alltså...)

- Igår var det hotellet och förfest med Anna, Ickis & Emilia. Det var jävligt skoj!
Hotellet var väl ingen hit, men det gick hem ändå.

- Idag klev jag upp halv sju för att dra mig mot Nässjös (iskalla) ishall. Brorsan skulle spela DM-final,
så det är klart man ställer upp!

- Ikväll kommer Becca hem till mig, äntligen! Vi har inte varit på hur länge som helst, så detta var
verkligen på tiden. Det blir nog helmys och vi lär ha en hel del att prata om. ♥

Ni ska få bilder från Göteborg, festen förra helgen och igår. Det lovar jag. Jag har bara inte tid just nu.


Säg hej till en gammal bild på Anna som hon lär döda mig för! PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha gammal bild med en öl i handen, fiiint där ;) Men, ja, jag lär hämnas, skolavslutningen från 5an kanske säger dig ngt? ;)<3

2010-12-19 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0