23 februari

idag fyller världens finaste mormor år. jag lovar er att jag har världens snällaste och goaste
mormor. vi kan prata om allt, även om det är stor åldersskillnad på oss. jag älskar dig, grattis ♥

denna dagen har varit ganska galen. jesper och jag var som vanligt på hemkunskapen. då skulle
han göra soppan och jag skulle göra brödet. förlåt jesper, jag gillar dig och allt sånt, men det var
den äckligaste soppa jag någonsin ätit, haha. mitt bröd var däremot gott ;) och jesper är en duktig
kock egentligen, haha. nu ska jag plugga, puss ♥



när jag gick hem från bussen var det väldigt fint väder, och jag blev glad av det.
bortsett från all snö på denna bilden ser vi solen, och det gillar vi starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0