för er som orkar .

åh, jag är så glad.
jag springer på rosa moln, men igårkväll råkade jag trampa igenom molnet. som tur var räddades
jag av ett moln precis under. problemet är bara att molnen gav dubbeltur. dubbeltur är bra, men inte
just nu. just nu kan jag bara sväva på ett av molnen. frågan är bara vad jag ska göra med det under?
det är egentligen inget dåligt, allt är egentligen bättre än bäst. bara det att det kom grymt olägligt...
allt detta har en grymt dålig tajming.

vi har åhörakväll imorgon, då vi går i skolan på kvällen med. föräldrarna kommer osv..
det jag vill förvarna är dålig uppdatering. hoppas på en rolig dag i skolan. sen är det lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0