30 juni - köpt bikiniöverdel .

Idag skiner inte solen som jag hade förväntat mig. Så det fick bli att vara inne idag. Jag har
plockat lite bland mina kläder, rensat i mina lådor och flyttat runt på lite saker. Igårkväll köpte
jag även en bikini. Det kommer bilder nedanför. Ha en bra dag, puss ♥


Jag blev kär i denna vid första ögonkastet. Det var tyvärr en väldigt kort kärlek.
Efter många om och men insåg jag att den kanske var lite "tråkig" och inte riktigt mig.


Sedan hittade jag denna snyggingen, och la den givetvis i kassan. När jag sedan skulle
betala den fanns den självklart inte kvar. Min otur vann ännu en gång. Jag hatar det.


Så det fick samma modell som den rosa fast i svart. Jag är nöjd med mitt köp. Även om
det inte blev exakt som jag ville. Får heller ingen ful bränna med denna (y)

- Vad tycker ni ?
Alla bikinitopparna är från www.nelly.se :)
Om ni undrar varför jag inte köpte bikinitrosor med så är det för att jag redan har. Haha!


Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg bikini du köpte! kul att du gillade fridas bikini (den första). :) kramar Amanda

2010-07-02 @ 02:14:08
URL: http://amb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den första var jättefin :)

2010-07-02 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0