svar på era kommentarer :)

Anonym om onsdagskvällen .: 
när åker ni? :)
svar :
vi åker på måndagmorgon. jag åker från Korsberga vid 05.45 :)


Kajsa om avslutningsklänning ?:
Den rosa och bar bent !!! :D:D
svar : det blev så med :DD hoppas inte den är för kort bara, utan att jag kan ha bara ben :)


denna klänningen blev det som sagt tillslut. riktigt nöjd :)


Esse om något av det sjukaste jag har sett .:
HAHAHAHAH jag dööör., xD freeze mother fucker! you're under arest!
var fick du spriten ifrån? från dina äldre kompisar? köpte dom ut åt dig?
vet dina föräldrar om att du drack? hej är det felix mamma? jag bara undrar
om du vet att han drack alkohol igår? xD  döör, xD jag skulle hitta en tjej men
hon blev rädd och sprang iväg.. gick vilse xD ajuste drake! vet ni vad en drake
äe för nått? xD HAHA när han berättar om kompisens tiger och så ba: men han dog..
MIN RUMPA!!! xD okej den va askul xD
svar :
Hahah, jaa! jag gillar "de flesta var tankade såklart på valborg, och jag fick vara den
som tog hand om dem...men det gjorde jag ju självklart inte :D" DEN ÄR HELT UNDERBAR ;)


Esse om något av det sjukaste jag sett .:
HAHHAHA gick in på hans blogg, typ han har en videoblogg när han har varit
på cup i mora och hela första halvminuten så snackar han om hur kissig han är och
att han äntligen får kissa o sen han ba: ooooooooaaaaaaaaa, wooooooooooaaaaah
jag har säkerhetsbälte! xd
svar : hahah, jag vet. han är som sagt helt sjuk :D


Anonym om något av det sjukaste jag har sett .:
hahahahhahaha. Känner du honom?:P
svar : känner kan jag inte påstå. han gick i en klass under mig när jag bodde i Sthlm. jag kommer
ju ihåg honom och så, men vi känner inte varandra :)


Anonym om avslutningsklänning ?:
Jättefin klänning till att börja med! Köp den ljusrosa och ha inga leggings under,
det skulle bara föstöra tycker jag:)
svar :
tack så mycket :) jag gillar inte att ha leggings heller, speciellt inte under klänningar.
det känns som om klänningen skulle försvinna om jag har svarta leggings :)


elli om något av det sjukaste jag har sett .:
hahaha , den killen är störtskön! ;D <3
svar :
hahah, eller hur ;) ♥


Anna om något av det sjukaste jag har sett .:
HAHAHA, SHIT VAD ROLIG XD
svar :
Hahah, förbannat rolig ;D


Ida om något av det sjukaste jag har sett .:
Lugnt du :). Kul att hjälpa till ;)♥
svar :
haha, tur att man kan hjälpas åt :D ♥


hannah om avslutningsklänning ?:
Du ska ha den VITA! och man kan ha tights under
svar :
det känns som om jag har dissat dig totalt nu :o . det blev den rosa och utan tights.
förlåt , men du vet att jag gillar dig ändå ;)


linda om avslutningsklänning ?:
om du hade tänkt ha den under bara ben tror jag den är lite kort faktiskt,
men smaken är ju som baken ;) men jag tycker den va jättefin och den
ljusrosa färgen gillade jag :*
svar :
den ser lite kort ut, det håller jag med om. vi får se hur den är när den kommer :)
japp, det blev den ljusrosa ;D ♥


Anonym om något av det sjukaste jag har sett .:
Hahaha. Fan va sjukt :P
svar : haha, helt jävla galet ;)

Kommentarer
Postat av: Esse

HAHAHHAHAHA okej det va lite pinsmat att du "nästan" kände hnm xD AHHAHAHAHAHHA

2010-05-17 @ 00:21:06
URL: http://alittlebitlonger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0