sunday , fucking sunday.


nu ligger jag nyduschad i min säng och bara njuuuuuuter. jag jobbade på wärdshuset både igår och
idag. det var skitroligt, men det tar på krafterna! igårkväll blev det pizzakväll hos anna med lite trevligt
folk. det var inte alls helt fel, riktigt trevligt :) nu ska jag äta fruktsallad med glass tillsammas med
mammi och bröderna. pappa är i göteborg och jobbar, kanske borde sno hans sköna säng inatt ?
ohyeah, inte en så dum idé. plugga till matteprovet med, fyfasen...aja, vi hörs. ha det bra. puss ♥

min mobil la av nyss. "sätt i simkort" + att den segar som in i ... JAG FÅR PANIK! 

Kommentarer
Postat av: sarahälmeby

söt du är :D<3

använd dina glasses mer!!! du passar i dom elin :) <3

2010-11-28 @ 21:30:08
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: armin

håller med föregående läsare :) glasögon fits ypu perfectly :)

2010-12-07 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0