svar på kommentarer.

jag är sämst på att svara på era kommentarer, förlåt... :) hihihi. 

linda om "en liten tanke" :
du är klok min kära vän, hur många gånger har jag berättat det för dig? du kommer
långt på att bara se, tänka och känna även om man inte alltid vågar agera. <3
svar : linda, är det någon som är klok så är det du! tack så himla mycket ♥ du gör mig så glad, jämt!

carro om "en liten tanke" :
du har verkligen en poäng i detdär Elin! sant att vi ungdomar är ohjälpsamma och lata,
man önskar många gånger att man vågade va som dendär killen! men du har också rätt
i att man vågar ju tyvärr inte bemöta..
svar :
tack carro ♥ ja, precis. där fyllde du ut min text bra. det behövs fler som är som honom :) 
(OBS. KLICKA IN PÅ CARROS BLOGG. för hon är bra, riktiga jäkla bra)

anonym om "när katten är borta dansar råttorna på bordet" :
Vilken säsong är du på i One tree hill ? :)
svar : jag är på säsong 6 just nu :)

jenniferjohansson om "vår väg har bara börjat" :
måste bara säga att jag älskar den , bilden ! och hur gör du att duna ögonfransar
bli så långa :O ? e lite avensjuk ! <3 AHHAh :§
svar :
tack så jättemycket, vad glad jag blir :) haha. jag gör inget speciellt, och de ser nog bara
långa ut där. för sanningen är den att jag "pillar" på dem, så ögonfransar ramlar av. jag tycker det
är roligt av någon anledning, och har det som ett beroende då jag har tråkigt. med andra ord har
jag inte alls så långa eller många ögonfransar ;)

anonym om "en mysig kväll hos stina :*" :
alltid kul med bilder :)
svar : absolut! och jag ska bli bättre på att lägga in fler bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0