en läskig känsla.

den senaste veckan har jag känt mig jättekonstig. jag måste ta djupa andetag då och då för att kunna
andas ordentligt. och helt plötsligt kan jag bli yr, så yr att jag knappt kan tänka klart. det går liksom inte
att memorera tankarna. det kan också vara så att jag inte minns vissa grejer, som att jag sagt saker till
någon. och jag glömmer ännu fler läxor än vanligt, haha. jag har även blivit illamående är trött nästan
dygnet runt. jag orkar inte koncentrera mig mer än 20 minuter. och när jag har koncentrerat mig länge,
blir allt ovanstående ännu värre. och när jag tränar, blir jag så yr så att jag måste sätta mig ner. usch...

jag blir galen av detta. jag blir rädd, för jag har aldrig känt såhär innan. inte för att jag tror att det är
något allvarligare så, men det är ju ändå jobbigt. dessutom är jag van vid att alltid må prima, så därför
kanske det känns så mycket värre än vad det är. matlusten har i alla fall kommit tillbaka nu.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det eller vad det kan bero på? skitläskigt i alla fall :/


Kommentarer
Postat av: Suzana

Jag tar djupa andetag hela tiden. Har gjort det sen jag var ca 7 år. Ramlade, så är nog därför. Haha! :(

Och jag är trött konstant!

2010-11-16 @ 20:13:37
URL: http://whitelie.blogg.se/
Postat av: Anna

Elin, du är inloooove pucko ;) <3

2010-11-16 @ 20:45:55
Postat av: Anonym

hahaha, det är för att du käkar p-piller..

2010-11-18 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0