vår väg har bara börjat.

nu ligger jag här i min säng, helt färdig för att sova sista natten på lovet. ajaj, är det verkligen sista natten
på lovet? och vadå lov? det kändes ju som en vanlig helg? vart tog alla dagarna vägen? det är inte utan att
jag kan känna ett litet sug som drar mig mot skolan, men då är det litet! känner att jag har en jäkla massa
att ta itu med som jag sista dagen innan lovet bara släppte. jag är bäst i världen på att skjuta upp saker.

sammanfattar man lovet så är det ju bra, riktigt bra faktiskt. men vad jag har gjort för vettigt, det är en
annan femma. nu är jag uppvilad inför de 6 veckor som återstår i skolan tills terminen är slut. 6 veckor, det
går snabbt. förhoppningsvis. december brukar ju rulla på rätt bra. eller hur?



nog på tjabb. hoppas ert lov var lika bra som mitt. ha det bra, så hörs vi. pussss ♥

Kommentarer
Postat av: JenniferJohansson

måste bara säga att jag älskar den , bilden !

och hur gör du att duna ögonfransar bli så långa :O !

e lite avensjuk ! <3 AHHAh :§

2010-11-08 @ 21:35:37
URL: http://j-johansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0