glad brud.

glad är vad jag är, för nu är det äntligen höstlov. frågan är bara vad man ska hitta på, men det
löser sig nog. oplanerade lov brukar bli lyckade! jag är så sjukt taggad på detta lovet, samtidigt som
jag bara vill sätta mig framför tv:n och glo. bra kombination. ikväll blir det att ta det lugnt. min lillebror
fyller dessutom år, så det blir väl att fira honom. (och äta chips framför idol, kanske...förhoppningsvis)

på tal om att min lillebror fyller år, 4 år (stor kille nu). han önskade sig ett fönster och en låssasstol.
jo, men det är ju normalt när man är 4 år. eller är det inte i den åldern man ska önska sig lego, bilar
och andra coola saker? jag har i alla fall för mig det. tyvärr uppfyllde familjen inte hans önskemål, utan
vi köpte lite kläder, men framför allt en cykel. tror ni ungen blir nöjd? NEJ! han ville ju ha ett fönster
och en låssasstol...aja, det blir väl att köpa det till honom i julklapp i värsta fall...


titta vad jag hittade på datorn, årets klassfoto på min nya klass. SP10A. de ni, det gillar vi!

erik, malmlöf, honken, robin, sofia, qoffe och calle-fidde.
gry, jag, anny, olivia, staffan, ice, löken och sebbe.
henke, jonna, sandra, amanda och sara. ingen saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0