nöjd brud.

igår åkte jag in till vetlanda för att träffa albin. det var mys. vi tog ut en liten stund för att checka
läget på festen som mina tre brudar befann sig på. där blev vi kvar ett tag, men det gjorde inget och
det var dessutom värt det. väl hemma skulle vi se en skräckis, men jag somnade. det är helt sjukt!
både igår och idag har jag var ovanligt trött. jag förstår inte vad det är med mig. jag kanske slappnar
av så mycket nu när det är lov? så jag släpper allt. bra i så fall, jag behöver nog det :)

nu ska jag visa er världens godaste frukost ↓

detta blev jag bjuden på hemma hos sara i torsdagsmorse. det var gott, som ni ser. hon är bra!

nu ska jag nog hoppa in i bastun och njuta lite, sen blir det Beck. det låter inte helt fel va?
nej, precis! ha ett bra lov nu allihopa, så hörs vi. pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: kalra

vilka är dina tre brudar? hihi..

2010-10-31 @ 23:11:40
Postat av: SVAR

mina tre brudar är såklart sara, anny & gry! ;) den är viktigt, för de brudarna talas det mycket om från min sida :)

2010-11-02 @ 00:11:27
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0