mysig söndag .

söndagarna är egentligen ganska tråkiga, men vi behöver dem nog ändå. om vi tänker efter så är de
faktiskt rätt mysiga. min söndag har i alla fall varit mysig, har er varit det? den började med att jag åkte
till mammas spa och floatade. det var så himla skönt, det behövde jag verkligen. efter det kom sara. vi
snackade, bakade vi äppelkaka och umgicks med min familj. det var supermysigt, du är bra tjejen


min fina vän sara medan hon bakar . erkänn att hon är gullig ? ♥



äppelkakan blev riktigt god och det var saras förtjänst, inte min ;)

nu ska jag nog slänga iväg några sms och sen sova. imorgon på idrotten har vi coopertest heja (y) .
aja, vi får se hur det går.  godnatt och sov gott. puss ♥


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

taack för en mysig söndag <3 du och dinfamilj är super bra ! hihi^^ och tack för kommentaren ;) och du.. tagga ej coopertest..

2010-09-12 @ 21:51:38
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är floata? ;))

2010-09-13 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0