är du kvar där du var? jag har slutat att gå förbi.

nu är jag hemma efter en helt underbar helg i värnamo. sara & jag har i stort sätt bara slappat, men det
var skönt det med. branne kom över igårkväll, det var trevligt. just nu sitter jag på facebook samtidigt som
jag lyssnar på melissa horn. inte helt fel en söndagkväll. hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har :)
sara ska ha ett stort tack för denna helgen, du är underbar bruden  ♥

när vi ändå pratar om helgen så ska jag berätta hur mycket onyttigt jag har smällt i mig denna helg. godis,
chips, läsk och nu ikväll blev det dessutom pizza med familjen. INTE OKEJ. jag får bättra mig på den sidan.
som jag skrev igår var sara & jag nere på stan en sväng igår, så jag tänkte visa er vad jag fick med mig
hem. 2 timmar inne på H&M resulterade till detta :


jag verkligen älskar den här bh:n. så himla skön och dessutom riktigt fin.

nu ska jag sätta mig med familjen & moster framför tv:n för att följa valvakan. sov gott, puss ♥

Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

elin det är bara att gå i samma outfits, eftersom det är dina kläder ;) älska! :D

tack för en super mysig helg med massa onyttigheter ;) puussss :D

2010-09-20 @ 07:11:36
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0