"bb-deltagarna har plats på psyket när de kommer ut"



- "Alla som är med i Big brother är dumma i huvudet!"
Fast, är de verkligen det? Jag tycker att det mer och mer börjar komma fram lite hjärna
bakom många av deltagarna. Det kommer både poetiska och kloka ord ur deras munnar,
som i alla fall får mig att reagera och tänka till. De måste lära sig mycket av sig själva, då
de sätter sig totalt isolerade i ett hus med massa främlingar. Alla har kommit in dit av en
anledning, ingen liknar den andra. Är det bara jag som tycker det är intressant att se dem
agera där inne? Dessutom är ju några av Sveriges skönaste människor i det där huset. Hela
veckan har jag suttit framför tv:n och garvat högt, och det är inte ofta jag gör framför tv:n...

I have to go , it´s BB-time!

Kommentarer
Postat av: :)

Bra sagt! Håller med dej.

2011-04-05 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0