Första inlägget 2011.

- Till att börja med ska jag ge er anledningen till att min uppdatering rent ut sagt suger just nu.
För dryga månaden sen gick min dator sönder, och för att inte helt dö ut la jag beslag på mor&fars.
Det jobbiga med mor&fars dator är att ALLA sidor fungerar kaaanon, utom blogg.se. När jag ska
lägga till en bild eller tecken (tex hjärta) startar sidan om och utgår från sin startsida igen...

- För att fortsätta ska jag upplysa alla som fick i sig för mycket alkohol igår om att det är nytt år idag.
2011 är nu välkomnat, med dunder och brak! Många ser ett årsskift som en vändning, som en möjlighet
att börja om eller ge något nya chanser. Själv vet jag inte vad jag ser det som. Mitt 2010 var riktigt bra,
så ett nyårslöfte kan ju vara att göra 2011 bättre? Sen hur man gör det bättre, får man jobba med under
årets gång. Blir nog inte bättre av att jag gör en fet lista första dagen på året och tror att den ska kunna
följas till punkt och prickar under ett helt år. Ohnej, vi kör lite spontant istället. Det känns säkrast så.

- För att avsluta med ska jag fråga er vad ni vill se/läsa mer av på min blogg under 2011? Jag tänker
nog ge denna (ursäkta mig nu) skiten en chans trots allt. Måste erkänna att det är rätt gott att skriva
av sig ibland, speciellt när man får lite bekräftelse (kommentarer) på det man skriver. MEN, även ni
som smiter in och tjuvkollar lite utan att kommentera är också välkomna. :) Kom igen, ge mig lite tips nu!

PUSS & GODNATT (HJÄRTA) ;*

Kommentarer
Postat av: lovisa

vardagar, bilder när du hittar på grejer, m.m

2011-01-02 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0