Måndag 7 mars 2011.

Idag ligger jag hemma och är sjuk. Jag har ont i magen, huvudet och mår illa. Ville stanna
hemma och vila så jag säkert frisknade till inför helgens Stockholmsresa! Så idag blir det bara
att ta det lugnt. Kanske kolla på någon film och göra de läxor som jag fick med mig hem i
fredags. Ha en bra dag så hörs vi , puss. ♥


En bild från hotellet förra fredagen, då vare fest !

Jag fick en fråga om ifall jag är på G med någon just nu.. Och jag ska svara så ärligt jag kan
utan att säga för mycket. Jag tar det väldigt lugnt nu. Jag är gärna singel ett tag till, eftersom
jag bara varit det i tre månader. Men.. det är klart att det finns någon. Det gör det faktiskt..
Fast vi får se hur det blir med det. Inte för att han är ointressant eller fel på något vis. Det är
bara det att vi nyligen har börjat träffas efter att ha skrivit ett tag. Så med andra ord lite nytt.
Och nej, jag tänker inte säga vem. Det är 3 st + mamma som vet. Det är faktiskt bäst så.

För mig handlar det mycket om att jag inte varit singel så länge, vilket jag trivs med. Jag trivs
inte med det bara för att jag kan skriva och träffa massa olika killar. Jag orkar bara inte med
allt krångel i förhållanden just nu. Och visst finns det fina stunder även i förhållanden, men jag
vet att den tiden också kommer. Fast det är klart, hittar jag honom så hittar jag honom...

Kommentarer
Postat av: klara

var ska ni bo i sthlm?

kan du inte berätta lite mer om sthlm resan? :D

2011-03-07 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0